Szkolenia dla handlowców
Szkolenia dla handlowców są przewidziane na 1 dzień i mają charakter procesowy. Trener jako moderator stosuje techniki kreatywnego myślenia pobudzając uczestników do dokonania nie tylko analizy stanu faktycznego ale również wygenerowania koncepcji możliwych do zastosowania w warunkach rzeczywistych w celu zwiększenia swojej skuteczności sprzedażowej.
Business Model Canvas
SZKOLENIA HANDLOWE
Szkolenia dla handlowców na które zapraszamy ich szefów po to aby cały zespół twórczo i koncepcyjnie popracował nad tym jak rozwinąć rynek, jak zwiększyć wyniki, jak wygrać z konkurencją…
NOWE SPOJRZENIE NA SPRZEDAŻ
Sprzedaż łączymy z kreatywnością a trener moderuje akcje w taki sposób by wszyscy wyszli z gotowymi pomysłami i rozwiązaniami opartymi o konkretny model biznesowy.
Dlaczego my?
Niezrównanie profesjonalna kadra
Firmę tworzą ludzie, a ludzie to my – czyli najlepsi w swoim fachu. Będziesz zaskoczony wiedzą i doświadczeniem biznesowym naszych pracowników, a w zachwyt wprawi Cię fakt, iż stale podnosimy swoje umiejętności, sukcesywnie szkoląc się oraz certyfikując z nowych metod i narzędzi szkolnictwa.
Zrozumienie potrzeb każdego bez wyjątku
Twoja satysfakcja to nasz cel, dlatego tak bardzo staramy się, by współpraca była owocna na każdym etapie jej rozwoju. Na szczęście jesteśmy empatyczni i wiemy, co znaczą indywidualne oczekiwania, dlatego na bieżąco informujemy Cię o przebiegu procesu doradczego czy rozwojowego. Ponadto, po zakończeniu działań przedstawiamy nasze wnioski i spostrzeżenia, z ekscytacją oczekując na Twój feedback.
Metody zapewniające efektywne nauczanie
Uwielbiamy aktywną pracę, a dzięki nam tak właśnie ona wygląda. Wszystko za sprawą sprawdzonych i różnorodnych narzędzi nauczania dostosowanych do indywidualnych zespołów. Jedna zasada przewija się jednak w każdej grupie: Nie nudzimy – ciekawimy!
O modelu szkolenia handlowe
Osterwadler opracował prosty wizualny diagram, który ułatwia pracę w oparciu o business Model Canvas. Lewa strona tego modelu (partnerzy, czynności, zasoby, koszty), odnosi się do wydajności, prawa strona ( produkt, relacje, dystrybucja, przychody) to wartości, które chcesz dawać klientom, czyli mają odpowiadać na pytanie, dlaczego ktoś ma skorzystać z twojej usługi czy kupić twój produkt a nie produkt konkurencji czy jego substytut. Idealny model jest prosty, adekwatny do rzeczywistości i zrozumiały, ale też z drugiej strony nie upraszcza i nie zafałszowuje w zbyt dużym stopniu przedstawianych realiów. Zdaniem wielu specjalistów model Osterwaldera posiada wszystkie wymienione cechy.
Czego uczymy na szkoleniach?
W szkoleniach handlowych z cyklu Business Model Canvas kierujemy się regułą „5 JAK”:
Jak rozwinąć rynek?
Prawidłowa kooperacja firmy z rynkiem powinna być obopólna – pozwól, że podpowiemy Ci jak to zrobić, kierując także Twoją uwagę na rozwój rynku, w którym funkcjonujesz.
Jak zwiększyć wyniki?
Co bez wątpienia jest kwestią priorytetową. Słynne przysłowie mówi: reklama dźwignią handlu ( z czym niewątpliwie się zgadzamy) – pamiętaj jednak, że to nie wszystko.
Jak wygrać z konkurencją?
Nie tolerujemy akcji sabotażowych i tym podobnych, dlatego też nasza odpowiedź na to pytanie brzmi po prostu: Wyróżnij się! To z kolei nie jest rzeczą łatwą do osiągnięcia, ale spokojnie – z pewnością coś na to poradzimy.
Jak połączyć sprzedaż z kreatywnością?
Pytanie stanowiące nawiązanie do porady z reguły wyżej. Odpowiedź wbrew pozorom nie przyprawi Cię o finansowy i czasowy zawrót głowy.
Jak dokonać analizy stanu faktycznego firmy?
Nasi trenerzy, przeistaczając się w prawdziwych moderatorów i stosując techniki kreatywnego myślenia, pobudzają uczestników do dokonania nie tylko analizy stanu faktycznego, ale również wygenerowania koncepcji możliwych do zastosowania w warunkach rzeczywistych.
Szkolenia otwarte czy zamknięte?
Szkolenie otwarte organizowane jest dla przedstawicieli różnych firm z różnych regionów, dzięki czemu istnieje możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń, spostrzeżeń. Szkolenie to nie bazuje wyłącznie na przekazywaniu wiedzy przez trenera, ale również na wymianie informacji pomiędzy jego uczestnikami. Efektywność takiego kursu w dużej mierze uzależniona jest od liczebności grupy, dlatego liczba biorących udział nie powinna przekroczyć12 osób. Szkolenie otwarte powinno być należycie przygotowane – w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom wszystkich klientów. Do tego celu zwykle wykorzystuje się formularz analizy potrzeb.
Szkolenie zamknięte (potocznie: szycie na miarę) odnosi się z kolei do konkretnej firmy i pracującej w niej osób, co stanowi jego czołowa zaletę. Istnieje możliwość wyboru trenera i terminu oraz dopasowania odpowiedniego dla firmy programu kursu poprzez nakreślenie jej specyfiki. Takie szkolenie daje w rezultacie znacznie większą satysfakcję, opcję utworzenia cyklu szkoleń i możność obserwacji rozwoju czasowego ludzi.